tva veckor i brissy

Nu har jag varit nastan tva veckor har i brisbane hos dee. Och vad har vi gjort? Slappat, vore mest nara sanningen. Sloat kanske. Dee har jobbat pa eftermiddagarna och jag har delvist hangt med, delvis parkerat mig pa deras gamla avdankade spinningcykel, delvis snort pa mig loparskorna och sprungit eller promenerat.
Vi har varit pa 30-arsfest med maffiatema, vi har atit en del mcdonaldsglassar, vi har shoppat pa olika gallerior, vi har varit inne i stan och vandrat runt, vi har lagat roast dinner och vi har sett en massa pa bachelor som ju ar vart lilla hjartebarn pa tv-fronten.
Just nu ar hon pa jobb, jag har nyss spinnat 2 timmar framfor biggest loser sasong 4. Dee kande sig krasslig redan igar och imorse vaknade hon med bihaleinflammation sa hon har fatt en massa mediciner utskrivna. Hennes mamma har nyligen fatt reda pa att hon har baltros, herregud, har sitter jag som en ensam liten o i ett hav av bakterier! Hennes mamma har sprayat typ hela huset med bakteriedodande spray, men jag haller mig lugn, jag har aldrig haft anledning att tvivla pa mitt super-immunforsvar tidigare sa det ska nog mer till an nagra ynkliga aussie-baciller for att ta kraften ur mig!
Jag lovar att jag ska ladda upp bilder sa fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback