back in byron

Da har jag atervant till brottsplatsen dar jag knuffades ut ur ett flygplan.. namligen byron bay!
Tog bussen idag for nagra timmar sen fran surfers och har nyss checkat in pa mitt hostel som verkar hur fint som helst! En svensk och en norsk stod i receptionen sa det var kul att prata lite svenska igen!
Jag lamnade av vaskorna och gav mig ut pa jakt efter ett billigt internetcafe, precis nar jag kom ut pa huvudgatan sag jag en skylt pa en typ resebyra, dar det stod gratis internet for backpackers. Nar jag kom lite narmare stod det en tjej i min alder utanfor och gav bort armband som gav en gratis internet. Ja tack!
Hon fragade var jag kom ifran, och nar jag svarade sverige sa hon jag med! Sa da fick jag prata annu lite mer svenska!

Och som alla andra ganger jag sagt att jag ar fran sverige fick jag som svar "jag tankte val det!" Det har blonda haret avslojar mig tydligen ganska snabbt. Och det blir val inte battre av att det blivit bade langre och ljusare sen jag akte.
I surfers gick jag in i en skoaffar och det forsta det australiensiska bitradet sager ar "Hej, vart ar du ifran, sverige va?" Jag ba eeeh ja..? "Jag visste det, med ditt har och dina ogon."

Nu stannar jag till onsdag, sen ska jag lite langre soderut och surfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback